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Marketing Strategy: Customers and Competition de Schnaars, Steven P - 1997-11-17

de Schnaars, Steven P

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Marketing Strategy: Customers and Competition de Schnaars, Steven P - 1997-11-17
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Marketing Strategy: Customers and Competition

de Schnaars, Steven P

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Free Press, 1997-11-17. Paperback. Very Good. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes Business/Economics Very good. Minor creasing. Clean copy.
  • Librería Robinson Street Books, IOBA US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Very Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0684831910
  • ISBN 13 9780684831916
  • Editorial Free Press
  • Fecha de publicación 1997-11-17
  • X weight 11 oz

Tenemos 11 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.41.

Marketing Strategy
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Strategy

de Steven P. Schnaars

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.41
Envío gratuito a

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Descripción:
Free Press, 1997. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.41
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Marketing Strategy

Marketing Strategy

de Steven P. Schnaars

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.41
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Descripción:
Free Press, 1997. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.41
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Marketing Strategy
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Marketing Strategy

de Schnaars, Steven P

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.85
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 6.85
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Marketing Strategy
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Marketing Strategy

de Schnaars, Steven P

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.85
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Descripción:
Free Press. Used - Good. Good condition. 2nd edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 6.85
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Marketing Strategy
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Marketing Strategy

de Schnaars, Steven P

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61
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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.61
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Marketing Strategy: Customers and Competition
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Marketing Strategy: Customers and Competition

de Steven P. Schnaars

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.40
EUR 12.00 enviando a

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Descripción:
Free Press, 1998. Paperback. Good. Signs of wear on the cover. Edition 1998. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
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EUR 5.40
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Marketing Strategy: Customers and Competition
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Marketing Strategy: Customers and Competition

de Schnaars, S.P

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.00
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Descripción:
Free Press, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9780684831916
Precio
EUR 3.00
EUR 12.75 enviando a
Marketing Strategy: Customers and Competition
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Marketing Strategy: Customers and Competition

de Schnaars, Steven P

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Waterloo,, Ontario, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.45
EUR 16.00 enviando a

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Descripción:
New York: Free Press, 1998. Soft cover. Fine. As new.. 6x0x9. A centrist approach to basic theory with practical real-world examples. Bound in quires.
Precio
EUR 9.45
EUR 16.00 enviando a
Marketing Strategy
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Strategy

de Schnaars, Steven P

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.22
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Descripción:
Paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 32.22
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Marketing Strategy
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Marketing Strategy

de Steven P. Schnaars

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
Original
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684831916 / 0684831910
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.01
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Descripción:
Free Press, 1997-11-17. Original. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 33.01
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