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Marketing Theory: A Student Text
de Michael J. Baker
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1861525931
- ISBN 13
- 9781861525932
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. A collection of contributions on the subject of marketing theory from area specialists. The text provides a number of summaries of aspects of marketing theory, which form the foundations on which the discipline and practice of marketing is based.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9781861525932
- Título
- Marketing Theory: A Student Text
- Autor
- Michael J. Baker
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1861525931
- ISBN 13
- 9781861525932
- Editorial
- Int. Cengage Business Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- March 9, 2000
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