The Measure of Mind: Propositional Attitudes and their Attribution
de Robert J. Matthews
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0199585539
- ISBN 13
- 9780199585533
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Robert Matthews provides a critique of widely held beliefs, desires, and other 'propositional attitudes', according to which they are representations that play a causal role in the production of thought and behaviour. He develops an alternative measurement-theoretic account of propositional attitudes and the sentences by which we attribute them.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780199585533
- Título
- The Measure of Mind: Propositional Attitudes and their Attribution
- Autor
- Robert J. Matthews
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0199585539
- ISBN 13
- 9780199585533
- Editorial
- Oxford University Press
- Lugar de publicación
- 2010. 288p. Paperback.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2010-06
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