Ir al contenido

Measurement in the Social Sciences (Observations) de Blalock, Hubert M

de Blalock, Hubert M

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Measurement in the Social Sciences (Observations) de Blalock, Hubert M
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences (Observations)

de Blalock, Hubert M

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
  • Librería Bonita US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0202302725
  • ISBN 13 9780202302720

Tenemos 8 ejemplares disponibles a partir de EUR 42.09.

Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M. (editor)

  • Usado
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado - Near Fine condition
Edición
First Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
Henderson, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.09
EUR 6.50 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Chicago, Illinois: Aldine Publishing Company, 1974. Near Fine condition. Flat, uncreased spine. Bright and shiny. Corners are NOT bumped. NO owner's name or bookplate. NOT a library discard. NOT a remainder. Pages are clean and unmarked -- apparently seldom, if ever read. NOTE: This is the 1974 first edition with 472 total pages. It is NOTa different book by the same author, published in 1985 with a similar title, but with only 279 pages. Bound in the original white wraps, printed in magenta. From the publisher: "Among the frustrations constantly confronting the social scientist are those associated with the general process of measurement. The importance of good measurement has long been recognized in principle, but it has often been neglected in practice in many of the social sciences. Now that the methodological tools of multivariate analysis, simultaneous-equation estimation, and causal modeling are diffused more widely into the social sciences, and now that the very serious… Leer más
Precio
EUR 42.09
EUR 6.50 enviando a
Measurement in the Social Sciences (Observations)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences (Observations)

de Blalock, Hubert M

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.97
EUR 3.99 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. Cover has some wear, creasing and marks. Creased spine. Front joint is loose. Clean pages.
Precio
EUR 48.97
EUR 3.99 enviando a
Measurement in the Social Sciences

Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.33
EUR 9.95 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
New. Among the frustrations constantly confronting the social scientist are those associated with the general process of measurement. The importance of good measurement has long been recognized in principle, but it has often been neglected in practice in many of the social sciences. Now that the methodological tools of multivariate analysis, simultaneous-equation estimation, and causal modeling are diffused more widely into the social sciences, and now that the very serious implications of random and non-random measurement errors are being systematically investigated, it is all the more important that social scientists give top priority to the quality of their data and the clarity of their theoretical conceptualizations. The book is organized so that, one proceeds from problems of data collection to those of data analysis. It is not intended to be a complete work covering all types of measurement problems that have arisen in the social sciences. Instead, it represents a series of studies that are… Leer más
Precio
EUR 52.33
EUR 9.95 enviando a
Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.28
EUR 10.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Aldine De Gruyter, 1974. Paperback. New. 470 pages. 9.10x6.00x1.10 inches.
Precio
EUR 56.28
EUR 10.00 enviando a
Measurement in the Social Sciences

Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.15
EUR 9.95 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Among the frustrations constantly confronting the social scientist are those associated with the general process of measurement. This book is organized so that, one proceeds from problems of data collection to those of data analysis. It represents a series of studies that are deemed to be crucial for the advancement of social science research.
Precio
EUR 59.15
EUR 9.95 enviando a
Measurement in the Social Sciences
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
728
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.77
EUR 7.99 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Measurement in the Social Sciences.
Precio
EUR 61.77
EUR 7.99 enviando a
Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.13
EUR 10.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Aldine De Gruyter, 1974. Paperback. New. 470 pages. 9.10x6.00x1.10 inches.
Precio
EUR 77.13
EUR 10.00 enviando a
Measurement in the Social Sciences (Observations)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Measurement in the Social Sciences (Observations)

de Blalock, Hubert M

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780202302720 / 0202302725
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 119.77
EUR 5.45 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 1974-06-30. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 119.77
EUR 5.45 enviando a