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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet de Eastman, Susan Tyler - 2006-03-02

de Eastman, Susan Tyler

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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet de Eastman, Susan Tyler - 2006-03-02
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

de Eastman, Susan Tyler

  • Usado
  • Tapa blanda
Routledge, 2006-03-02. 5. paperback. Used: Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Used: Good
  • Cantidad disponible 1
  • Edición 5
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0240807626
  • ISBN 13 9780240807621
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2006-03-02

Tenemos 15 ejemplares disponibles a partir de EUR 1.99.

Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.99
EUR 2.99 enviando a

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Descripción:
UsedGood. There is handwriting and/or underling throughout the book Cover has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, and other accessories may not be included.
Precio
EUR 1.99
EUR 2.99 enviando a
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68
Envío gratuito a

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Descripción:
Routledge, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
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Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet
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Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.76
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Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.76
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Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet
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Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.17
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Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.17
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

de Eastman, Susan Tyler [Editor]; Ferguson, Douglas A. [Contributor]; Klein, Robert [Contributor];

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Dayton, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
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Descripción:
Routledge, 2006-01-23. Paperback. Acceptable. Acceptable Condition - Book may have writing or highlighting. May contain some highlighting, underlining, general markings. Will NOT include CDs, access codes or any other material originally provided. - No guarantee on products that contain supplements and some products may include highlighting and writing. We are dedicated to 100% customer satisfaction.
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EUR 5.13
EUR 4.49 enviando a
Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet
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  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.03
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Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 7.03
EUR 10.00 enviando a
Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet
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Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Internet

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.03
EUR 10.00 enviando a

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Taylor & Francis Group. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 7.03
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

de Susan Tyler Eastman and Douglas A. Ferguson

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
fort worth, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.02
EUR 4.00 enviando a

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New.
Precio
EUR 39.02
EUR 4.00 enviando a
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

de Susan Tyler Eastman

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.72
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
New. This fifth edition of the successful Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Web, 4ed takes an important, timely look at the newest media venue, the Internet. Under its new title, Media Promotion and Marketing for Broadcast, Cable and the Internet, 5ed it takes a fresh look at the industry and the latest strategies for media promotion and marketing. The book explores the scope and goals of media production from the perspectives of network and local television, cable, Internet and radio, including public broadcasting. Topics include: goals of promotion; research in promotion; on-air, print, and Web message design; radio promotion; television network and station promotion and new campaigns; non-commercial radio and television promotion; cable marketing and promotion; research and budgeting for promotion; syndicated program marketing; global and international promotion and marketing; and online marketing and promotion.
Precio
EUR 52.72
EUR 9.95 enviando a
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable and the Internet
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Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable and the Internet

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780240807621 / 0240807626
Cantidad disponible
4
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.77
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Elsevier , pp. 350 5th Edition . Papeback. New.
Precio
EUR 66.77
EUR 3.99 enviando a