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Media at War: Radio's Challenge to the Newspapers, 1924-1939
de Gwenyth L. Jackaway
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0275952576
- ISBN 13
- 9780275952570
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Fought when radio was first introduced, the Press-Radio war was an attempt on the part of print journalists to block the emergence of radio news. For nearly a decade, the newspapers of America fought to keep broadcast journalism off the air, exerting various forms of economic, regulatory, and legal pressure against new competitors.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780275952570
- Título
- Media at War: Radio's Challenge to the Newspapers, 1924-1939
- Autor
- Gwenyth L. Jackaway
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0275952576
- ISBN 13
- 9780275952570
- Editorial
- Praeger
- Lugar de publicación
- Westport
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 1995-11
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