MyMarketingLab -- Print Offer -- for Principles of Marketing (15th Edition)
de Kotler, Philip; Armstrong, Gary
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0133250237
- ISBN 13
- 9780133250237
- Librería
-
King of Prussia, Pennsylvania, United States
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Sobre este artículo
Prentice Hall, 2013-01-18. Loose Leaf. New. Brand new never used. Ships Same or NEXT Day.This is the U.S. student edition as pictured unless otherwise stated.
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Detalles
- Librería
- Red Gorilla (US)
- Inventario del vendedor #
- 1308080161
- Título
- MyMarketingLab -- Print Offer -- for Principles of Marketing (15th Edition)
- Autor
- Kotler, Philip; Armstrong, Gary
- Formato/Encuadernación
- Loose Leaf
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 5
- Encuadernación
- Unknown
- ISBN 10
- 0133250237
- ISBN 13
- 9780133250237
- Editorial
- Prentice Hall
- Fecha de publicación
- 2013-01-18
- X weight
- 44 oz
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