Descripción:
Heinemann, 2009. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10 de Brian Hand; Lori Norton-Meier; Jay Staker; Jody Bintz - 2009-02-11
de Brian Hand; Lori Norton-Meier; Jay Staker; Jody Bintz
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Brian Hand; Lori Norton-Meier; Jay Staker; Jody Bintz
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
Heinemann, 2009-02-11. Paperback. Good.
- Librería Ergodebooks (US)
- Formato/Encuadernación Tapa blanda
- Estado del libro Usado - Good
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa blanda
- ISBN 10 0325026076
- ISBN 13 9780325026077
- Editorial Heinemann
- Fecha de publicación 2009-02-11
Tenemos 8 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.28.
Negotiating Science : The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Jay Staker; Jody Bintz; Brian Hand; Lori Norton-Meier
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.28Envío gratuito a
Mostrar detalles
Precio
EUR 6.28
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science : The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Brian Hand; Jay Staker; Jody Bintz; Lori Norton-Meier
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.28Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann, 2009. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.28
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science : The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Norton-Meier, Lori, Hand, Brian, Staker, Jay, Bintz, Jody
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.60Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.60
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science : The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Norton-Meier, Lori, Hand, Brian, Staker, Jay, Bintz, Jody
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 7.40Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.40
Envío gratuito a
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Hand, Brian; Norton-Meier, Lori; Staker, Jay; Bintz, Jody
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good +
- Estado de la sobrecubierta
- None as issued
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Excelsior, Minnesota, United States
- Precio
-
EUR 10.73EUR 6.75 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann, 2009-02-11. Paperback. Very Good +/None as issued. 9x7x0. Excellent copy, nearly new. Clean, solid copy with unmarked text. Cover is glossy with mild wear to surface and corner tips. Binding is tight and square; no creases to spine or cover. Books that sell for $9 or more ship in a box; under $9 in a bubble mailer. Expedited and international orders may ship in a flat rate envelope rather than a box due to cost constraints. All US-addressed items ship with complimentary delivery confirmation.
Precio
EUR 10.73
EUR 6.75
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Hand, Brian
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 27.93Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 27.93
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Hand, Brian/ Staker, Jay/ Bintz, Jody/ Norton-meier, Lori
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 25.36EUR 10.00 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann, 2009. Paperback. New. 226 pages. 9.00x7.25x0.75 inches.
Precio
EUR 25.36
EUR 10.00
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Negotiating Science: The Critical Role of Argument in Student Inquiry, Grades 5-10
de Hand, Brian; Norton-Meier, Lori; Staker, Jay; Bintz, Jody
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780325026077 / 0325026076
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 73.85EUR 5.45 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Heinemann, 2009-02-11. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.85
EUR 5.45
enviando a