Ir al contenido

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video,

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de David Meerman Scott

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Muy bueno
ISBN 10
1119070481
ISBN 13
9781119070481
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
3 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Precio
EUR 5.92
O solamente EUR 5.33 con un
Membresía Biblioclub
FREE Envío a USA Envío estándar: de 4 a 8 días
Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Wiley & Sons, Incorporated, John, 2015. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.

Sinopsis

For marketers, The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work. This one-of-a-kind guide includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to create compelling messages, get them in front of customers, and lead those customers into the buying process.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
ThriftBooks US (US)
Inventario del vendedor #
G1119070481I4N00
Título
The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Autor
David Meerman Scott
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Cantidad disponible
3
ISBN 10
1119070481
ISBN 13
9781119070481
Editorial
Wiley & Sons, Incorporated, John
Fecha de publicación
2015

Términos de venta

ThriftBooks

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

ThriftBooks

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2018
Seattle, Washington

Sobre ThriftBooks

From the largest selection of used titles, we put quality, affordable books into the hands of readers

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Jacket
Sometimes used as another term for dust jacket, a protective and often decorative wrapper, usually made of paper which wraps...

Categorías de este libro

tracking-