The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases & Viral Marketing to Reach Buyers Directly
de Scott
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Like New
- ISBN 10
- 1119362415
- ISBN 13
- 9781119362418
- Librería
-
Daphne, Alabama, United States
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Sobre este artículo
Wiley, 2017-07-21. Paperback. Like New. 8x5x1. LIKE NEW, no markings.Ships fast with tracking!
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Detalles
- Librería
- TerBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- 210917007
- Título
- The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases & Viral Marketing to Reach Buyers Directly
- Autor
- Scott
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1119362415
- ISBN 13
- 9781119362418
- Editorial
- Wiley
- Fecha de publicación
- 2017-07-21
- Tamaño
- 8x5x1
- X weight
- 17 oz
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