Ir al contenido

The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business

The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business

The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business

de David Meerman Scott

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Aceptable
ISBN 10
1118827856
ISBN 13
9781118827857
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Artesia, California, United States
Precio
EUR 10.01
O solamente EUR 9.01 con un
Membresía Biblioclub
EUR 2.82 Envío a USA
Envío estándar: de 7 a 14 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
A Book Cart US (US)
Inventario del vendedor #
A1118827856
Título
The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Autor
David Meerman Scott
Estado del libro
Usado - Aceptable
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
1118827856
ISBN 13
9781118827857
Editorial
Wiley
Primera fecha de publicación de esta edición
2014-09

Términos de venta

A Book Cart

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

A Book Cart

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2024
Artesia, California

Sobre A Book Cart

We are leading book seller since last 7 years. We sell used as well as new condition books. We are committed to providing each customer with the highest standard of customer service.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Shelf Wear
Shelf wear (shelfwear) describes damage caused over time to a book by placing and removing a book from a shelf. This damage is...
tracking-