Packaged Pleasures: How Technology and Marketing Revolutionized Desire
de Gary S. Cross
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0226121275
- ISBN 13
- 9780226121277
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. From the candy bar to the cigarette, records to roller coasters, a technological revolution during the last quarter of the nineteenth century precipitated a colossal shift in human consumption and sensual experience. This book sheds new light on the origins of modern consumer culture and how technologies have transformed human sensory experience.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780226121277
- Título
- Packaged Pleasures: How Technology and Marketing Revolutionized Desire
- Autor
- Gary S. Cross
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 4
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0226121275
- ISBN 13
- 9780226121277
- Editorial
- University Of Chicago Press
- Lugar de publicación
- U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2014-09
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