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Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
de Klimchuk, Marianne R.; Krasovec, Sandra A
- Usado
- very good
- Tapa dura
- First
- Estado
- Very Good/No Jacket as Issued
- ISBN 10
- 047172016X
- ISBN 13
- 9780471720164
- Librería
-
Vancouver, British Columbia, Canada
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Sobre este artículo
Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2006. Book. Very Good. Hardcover. American First. Complete number line from 1 to 10; some edge wear to boards; otherwise a solid, clean copy with no marking or underlining; well illustrated with both black and white and color photographs; also black and white line drawings..
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Hourglass Books (CA)
- Inventario del vendedor #
- 006293
- Título
- Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
- Autor
- Klimchuk, Marianne R.; Krasovec, Sandra A
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Very Good
- Estado de la sobrecubierta
- No Jacket as Issued
- Edición
- American First
- ISBN 10
- 047172016X
- ISBN 13
- 9780471720164
- Editorial
- John Wiley & Sons
- Lugar de publicación
- Hoboken, NJ
- Fecha de publicación
- 2006
- Palabras clave
- Packaging - Design
Términos de venta
Hourglass Books
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Sobre el vendedor
Hourglass Books
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Sobre Hourglass Books
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