Ir al contenido

The Paradox of Choice: Why More Is Less de Schwartz, Barry - 2004

de Schwartz, Barry

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
The Paradox of Choice: Why More Is Less de Schwartz, Barry - 2004

The Paradox of Choice: Why More Is Less

de Schwartz, Barry

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Ecco Press, 2004. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0060005688
  • ISBN 13 9780060005689
  • Editorial Ecco Press
  • Fecha de publicación 2004

Tenemos 7 ejemplares disponibles a partir de EUR 10.81.

The Paradox of Choice : Why More Is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice : Why More Is Less

de Schwartz, Barry

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.81
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 10.81
Envío gratuito a
The Paradox of Choice: Why More is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice: Why More is Less

de Schwartz, B

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.57
EUR 12.75 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9780060005689
Precio
EUR 15.57
EUR 12.75 enviando a
Paradox of Choice
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Paradox of Choice

de Schwartz, Barry

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.99
EUR 12.75 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9780060005689
Precio
EUR 22.99
EUR 12.75 enviando a
The Paradox of Choice: Why More Is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice: Why More Is Less

de Schwartz, Barry

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.95
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 46.95
Envío gratuito a
The Paradox of Choice; Why More Is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice; Why More Is Less

de Schwartz, Barry

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Very good
Estado de la sobrecubierta
Very good
Edición
First Edition [Stated], First Printing [Stated]
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 69.90
EUR 5.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
New York, New York: ECCO [an imprint of HarperCollinsPublishers], 2004. First Edition [Stated], First Printing [Stated]. Hardcover. Very good/Very good. xi, [5], 265 pages. Includes Notes and Index, and several black and white illustrations. Inscribed by the author. Inscription reads: To Steve [Steve Roberts, the husband of Cokie Roberts], It was a pleasure talking to you. Best, Barry Schwartz, 22 December, 2004. This was part of a collection of books formerly owned by Cokie and Steve Roberts. Contains Prologue; The Paradox of Choice: A Road Map; When We Choose; How We Choose; Why We Suffer; and What We Can Do. Barry Schwartz (born August 15, 1946) is an American psychologist. Schwartz is the Dorwin Cartwright Professor of Social Theory and Social Action at Swarthmore College. He frequently publishes editorials in The New York Times applying his research in psychology to current events. Schwartz's research addresses morality, decision-making and the inter-relationships between science and… Leer más
Precio
EUR 69.90
EUR 5.00 enviando a
The Paradox of Choice: Why More Is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice: Why More Is Less

de Schwartz, Barry

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.49
EUR 5.45 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Ecco, 2004-01-06. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.49
EUR 5.45 enviando a
The Paradox of Choice: Why More Is Less
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Paradox of Choice: Why More Is Less

de Barry Schwartz

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060005689 / 0060005688
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 138.43
EUR 10.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Ecco Pr, 2003. Hardcover. New. 1st edition. 288 pages. 8.25x5.75x0.75 inches.
Precio
EUR 138.43
EUR 10.00 enviando a