A Patient-Centered Guide to Handling Complaints and Grievances: Navigating Patient Advocacy
de of The Beryl Institute, Patient Advoacy Community
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0990372820
- ISBN 13
- 9780990372820
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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Sobre este artículo
Patient Experience Press, 2015. Paperback. New. second edition edition. 36 pages. 8.50x5.50x0.09 inches.
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Detalles
- Librería
- Revaluation Books (GB)
- Inventario del vendedor #
- 2-0990372820
- Título
- A Patient-Centered Guide to Handling Complaints and Grievances: Navigating Patient Advocacy
- Autor
- of The Beryl Institute, Patient Advoacy Community
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0990372820
- ISBN 13
- 9780990372820
- Editorial
- Patient Experience Press
- Fecha de publicación
- 2015
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