Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text de Hirschman, Elizabeth C.; Holbrook, Morris B - 1992
de Hirschman, Elizabeth C.; Holbrook, Morris B
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
![Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text de Hirschman, Elizabeth C.; Holbrook, Morris B - 1992](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/429/947/9780803947429.OL.0.b.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text
de Hirschman, Elizabeth C.; Holbrook, Morris B
- Usado
- Bien
- Tapa dura
Sage Publications, Inc, 1992. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
-
Librería
ThriftBooks
(US)
- Formato/Encuadernación Tapa dura
- Estado del libro Usado - Good
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa dura
- ISBN 10 0803947429
- ISBN 13 9780803947429
- Editorial Sage Publications, Inc
- Fecha de publicación 1992
Tenemos 3 ejemplares disponibles a partir de EUR 9.59.
![Postmodern Consumer Research : The Study of Consumption as Text](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/429/947/9780803947429.OL.0.b.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Postmodern Consumer Research : The Study of Consumption as Text
de Hirschman, Elizabeth C., Holbrook, Morris B
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780803947429 / 0803947429
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 9.59Envío gratuito a
Mostrar detalles
Precio
EUR 9.59
Envío gratuito a
![Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/510/796/900796510.0.m.jpg)
Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)
de Holbrook, Morris B
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780803947429 / 0803947429
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 4.67EUR 8.57 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 4.67
EUR 8.57
enviando a
![Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/429/947/9780803947429.OL.0.b.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)
de Hirschman, Elizabeth C
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780803947429 / 0803947429
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 42.55Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.55
Envío gratuito a