PR- A Persuasive Industry?: Spin, Public Relations and the Shaping of the Modern Media
de Trevor Morris
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0230205844
- ISBN 13
- 9780230205840
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Public relations is a big and rapidly growing industry, with annual growth rates of 20-30%. It spans the worlds of business, politics and culture, sport and entertainment. PR is everywhere. And yet, though it is much talked about it is little analyzed.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780230205840
- Título
- PR- A Persuasive Industry?: Spin, Public Relations and the Shaping of the Modern Media
- Autor
- Trevor Morris
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0230205844
- ISBN 13
- 9780230205840
- Editorial
- Palgrave Macmillan
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2008-10
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