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Principles of Marketing de Kotler, P., et al - 1996

de Kotler, P., et al

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Principles of Marketing de Kotler, P., et al - 1996
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Principles of Marketing

de Kotler, P., et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Prentice Hall, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780131659032
  • Librería Anybook.com GB (GB)
  • Estado del libro Usado
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0131659030
  • ISBN 13 9780131659032
  • Editorial Prentice Hall
  • Fecha de publicación 1996

Tenemos 7 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.62.

Principles of Marketing: European Edition
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Principles of Marketing: European Edition

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.62
EUR 12.00 enviando a

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Descripción:
Prentice-Hall, 1996. Paperback. Very Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 1996. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 5.62
EUR 12.00 enviando a
Principles of Marketing: European Edition
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Principles of Marketing: European Edition

de Kotler, Philip & Armstrong, Gary & Saunders, John A. & Wong, Veronica

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
European ed
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.32
EUR 10.99 enviando a

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Descripción:
Prentice-Hall. European ed. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 02/01/1996
Precio
EUR 4.32
EUR 10.99 enviando a
The Principles of Marketing
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The Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.41
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Prentice Hall, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1650grams, ISBN:9780131659032
Precio
EUR 2.41
EUR 12.75 enviando a
Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.41
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Prentice Hall, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780131659032
Precio
EUR 2.41
EUR 12.75 enviando a
Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, P. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.41
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Pearson Education Limited, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:9780131659032
Precio
EUR 2.41
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European Edition (Principles of Marketing)
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European Edition (Principles of Marketing)

de Wong, Veronica

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.98
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 12.98
EUR 8.57 enviando a
European Edition (Principles of Marketing)

European Edition (Principles of Marketing)

de Kotler, Philip; Armstrong, Gary; Saunders, John A.; Wong, Veronica

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131659032 / 0131659030
Cantidad disponible
1
Librería
Cambridge, Cambridgeshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.61
EUR 23.00 enviando a

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Descripción:
Pearson Education Limited, 1996-02-01. Paperback. Good. 10x7x1. Appears to have hardly been read. Same day dispatch (Mon- Fri) from the UK if ordered by 1pm.
Precio
EUR 3.61
EUR 23.00 enviando a