Principles of Marketing (The Prentice-Hall series in marketing)
de Kotler, Philip
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Acceptable
- ISBN 10
- 0137018304
- ISBN 13
- 9780137018307
- Librería
-
Cambridge, Cambridgeshire, United Kingdom
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Sobre este artículo
Prentice-Hall, 1986-02-01. 3rd Revised edition. Paperback. Acceptable. Crease to corner of front cover; and to back cover. Name on first page. Same day dispatch (Mon- Fri) from the UK if ordered by 1pm.
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Cambridge Recycled Books (GB)
- Inventario del vendedor #
- BA06210206046
- Título
- Principles of Marketing (The Prentice-Hall series in marketing)
- Autor
- Kotler, Philip
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Acceptable
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 3rd Revised edition
- ISBN 10
- 0137018304
- ISBN 13
- 9780137018307
- Editorial
- Prentice-Hall
- Fecha de publicación
- 1986-02-01
- X weight
- 18 oz
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Cambridge Recycled Books
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Sobre el vendedor
Cambridge Recycled Books
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Sobre Cambridge Recycled Books
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Glosario
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