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Principles of Services Marketing
de Adrian Palmer
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0077152344
- ISBN 13
- 9780077152345
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780077152345
- Título
- Principles of Services Marketing
- Autor
- Adrian Palmer
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 2
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0077152344
- ISBN 13
- 9780077152345
- Editorial
- Mcgraw-hill Higher Education
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2014
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