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Proceedings of the Symposium on Media Concentration (2 vols.)

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Proceedings of the Symposium on Media Concentration (2 vols.)

de Federal Trade Commission, Bureau of Competition

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Muy bueno
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
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Economists, lawyers, and consumer activists consider concentration in the newspaper, book publishing, and broadcast industries. Among the earliest such investigations of the media industries. Tight, clean vols.

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Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
791
Título
Proceedings of the Symposium on Media Concentration (2 vols.)
Autor
Federal Trade Commission, Bureau of Competition
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa blanda
Editorial
Government Printing Office
Fecha de publicación
Dec. 14 and 15, 1978
Páginas
761
Peso
0.00 libras
Palabras clave
Media Economics; Media Competition
Catálogos del vendedor
Mass Communication; Media Law;

Términos de venta

Jourcomm Books

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Sobre el vendedor

Jourcomm Books

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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Tight
Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.
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