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The Psychology of Attention de Harold E. Pashler - 1997

de Harold E. Pashler

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The Psychology of Attention de Harold E. Pashler - 1997

The Psychology of Attention

de Harold E. Pashler

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
MIT Press, 1997. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0262161656
  • ISBN 13 9780262161657
  • Editorial MIT Press
  • Fecha de publicación 1997

Tenemos 10 ejemplares disponibles a partir de EUR 11.25.

The Psychology of Attention
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Psychology of Attention

de Pashler, Harold E

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.25
Envío gratuito a

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Descripción:
Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 11.25
Envío gratuito a
The Psychology of Attention

The Psychology of Attention

de Pashler, Harold E

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.36
Envío gratuito a

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Descripción:
MIT Press (MA), 1997. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 12.36
Envío gratuito a
The Psychology of Attention (Bradford Book) (Bradford Books)

The Psychology of Attention (Bradford Book) (Bradford Books)

de Pashler, Harold

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.29
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 4.29
EUR 8.57 enviando a
The Psychology of Attention
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Psychology of Attention

de Pashler, H. E

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.01
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
MIT Press, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust Jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1050grams, ISBN:9780262161657
Precio
EUR 3.01
EUR 12.75 enviando a
The Psychology of Attention (Bradford Book)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Psychology of Attention (Bradford Book)

de Pashler, HE

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.98
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
MIT Press, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. No dust jacket. Re-bound by library. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1000grams, ISBN:9780262161657
Precio
EUR 5.98
EUR 12.75 enviando a
The Psychology of Attention

The Psychology of Attention

de Pashler, Harold E

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
Estado
Usado - Near Fine
Edición
Second printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.32
EUR 5.50 enviando a

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Descripción:
Cambridge: The MIT Press, 1998. Second printing. Hardcover. Near Fine. Second printing, 1998. Cloth hardcover, 494 pp., clean unmarked text, Near Fine copy, no dust jacket.
Precio
EUR 21.32
EUR 5.50 enviando a
The Psychology of Attention
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The Psychology of Attention

de Pashler, H. E

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.24
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
The MIT Press, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1050grams, ISBN:9780262161657
Precio
EUR 18.24
EUR 12.75 enviando a
The Psychology of Attention
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Psychology of Attention

de Pashler, Harold E

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.50
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 60.50
Envío gratuito a
The Psychology of Attention

The Psychology of Attention

de Pashler, Harold E

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • Firmado
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good.
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
Schenectady, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.33
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Cambridge, Massachusetts: MIT Press, A Bradford Book, 1998. First Edition. Hardcover. Very Good/Very Good.. Cloth. First printing. 494pgs. including Indexes. This copy Inscribed/ signed by the author (signed "Hal" and no last name.) on the front-free endpaper. Small newspaper clipping bio clear taped beneath inscription. Also includes the 1999 National Academy Of Sciences award ceremony brochure where the author received the Troland Research Award "for his many experimental breakthroughs in the study of spatial attention and central executive control and for his insightful theoretical analysis of human cognitive architecture."
Precio
EUR 66.33
EUR 3.99 enviando a
The Psychology of Attention (Bradford Books)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Psychology of Attention (Bradford Books)

de Pashler, Harold E

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780262161657 / 0262161656
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 97.37
EUR 5.45 enviando a

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Descripción:
The MIT Press. hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 97.37
EUR 5.45 enviando a