Qualitative research in marketing (Monographs series - American Marketing Association ; 3)
de Danny N Bellenger
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Muy bueno/no dust jacket
- ISBN 10
- 0877570701
- ISBN 13
- 9780877570707
- Librería
-
Corinth, Texas, United States
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Sobre este artículo
American Marketing Association, 1976. First Edition. Softcover. Very good/no dust jacket. Ex-college library with usual library features/ Very good/ no dust jacket/ Softcover/ 1976/ 1st editionB&R 347
Reseñas
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Detalles
- Librería
- K & L KICKIN' BOOKS (US)
- Inventario del vendedor #
- 0809140010
- Título
- Qualitative research in marketing (Monographs series - American Marketing Association ; 3)
- Autor
- Danny N Bellenger
- Formato/Encuadernación
- Softcover
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Estado de la sobrecubierta
- no dust jacket
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- First Edition
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0877570701
- ISBN 13
- 9780877570707
- Editorial
- American Marketing Association
- Fecha de publicación
- 1976
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Sobre el vendedor
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