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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer de Regis Mckenna

de Regis Mckenna

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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer de Regis Mckenna
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Regis Mckenna

  • Usado
  • Tapa blanda
  • First
[ Edition: First ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Basic Books Pub Date: 5/21/1993 Binding: Paperback Pages: 256
  • Librería BookHolders US (US)
  • Estado del libro Usado - Good Condition
  • Cantidad disponible 1
  • Edición [ Edition: First ]
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0201622408
  • ISBN 13 9780201622409
  • Palabras clave 0201622408

Tenemos 22 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.21.

Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer
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Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
2
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21
Envío gratuito a

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Descripción:
Basic Books. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.21
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Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer
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Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21
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Descripción:
Basic Books. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.21
Envío gratuito a
Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer
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Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.45
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Descripción:
Basic Books. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.45
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Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer

Relationship Marketing : Successful Strategies for the Age of the Customer

de Regis Mckenna

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.51
Envío gratuito a

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Descripción:
Basic Books, 1993. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.51
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
9
Librería
Easley, South Carolina, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.73
EUR 3.00 enviando a

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Descripción:
UsedVeryGood. Ships Within 24 Hours M-F- Satisfaction Guaranteed! Has a publisher overstock mark. Item is in Good Condition. Clean Copy With Light Amount of Wear.
Precio
EUR 3.73
EUR 3.00 enviando a
Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Acceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.72
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Basic Books. Used - Acceptable. Acceptable condition. A readable, intact copy that may have noticeable tears and wear to the spine. All pages of text are present, but they may include extensive notes and highlighting or be heavily stained. Includes reading copy only books.
Precio
EUR 3.72
EUR 3.99 enviando a
Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.94
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Basic Books. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 3.94
EUR 3.99 enviando a
Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.94
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Basic Books. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.94
EUR 3.99 enviando a
Relationship Marketing: Successful Strategies for the Age of the Customer (1995 prtg)
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Relationship Marketing: Successful Strategies for the Age of the Customer (1995 prtg)

de McKenna, Regis

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Edición
Reprint.
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
1
Librería
Gladwyne, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.91
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Descripción:
US: Addison-Wesley Publishing, 1995. Reprint. . Trade paperback. New. No dust jacket as issued. Shipping upgrade! ! Order processed within minutes of your purchase! In business since 1975. Latest Addison-Wesley 1995 prtg has fresh binding, sytock, and unaged pages.. 1 Trade paperback (US). Glued binding. 242 p. Audience: General/trade. 6x9x7 gnOw / bas / 080509
Precio
EUR 7.91
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Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

Relationship Marketing: Successful Strategies For The Age Of The Customer

de Mckenna, Regis

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201622409 / 0201622408
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.42
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.42
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