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Rethinking Communication
de Brenda Dervin et al
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Very Good+
- ISBN 10
- 0803930313
- ISBN 13
- 9780803930315
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
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Sobre este artículo
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Reseñas
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Detalles
- Librería
- Jourcomm Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 40
- Título
- Rethinking Communication
- Autor
- Brenda Dervin et al
- Formato/Encuadernación
- Tight
- Estado del libro
- Usado - Very Good+
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0803930313
- ISBN 13
- 9780803930315
- Editorial
- SAGE
- Lugar de publicación
- U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1989
- Páginas
- 511
- Palabras clave
- Communication Theory; Communication Research
- Catálogos del vendedor
- Mass Communication;
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Jourcomm Books
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Sobre el vendedor
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Sobre Jourcomm Books
Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;