Risk-free Advertising: How to Come Close to it (Ronald Series on Marketing Management)
de Victor Wademan
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Very Good+/Good
- ISBN 10
- 0471027146
- ISBN 13
- 9780471027140
- Librería
-
Woolwich Twp, New Jersey, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
First Edition: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, Book very good looks nearly unread, dust jacket good, small edge tears, minor blemishes/slight edge wear A02
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Zentrails (US)
- Inventario del vendedor #
- A02
- Título
- Risk-free Advertising: How to Come Close to it (Ronald Series on Marketing Management)
- Autor
- Victor Wademan
- Formato/Encuadernación
- Tight
- Estado del libro
- Usado - Very Good+
- Estado de la sobrecubierta
- Good
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- First
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0471027146
- ISBN 13
- 9780471027140
- Editorial
- John Wiley & Sons Inc
- Fecha de publicación
- 1977-11
Términos de venta
Zentrails
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Zentrails
Miembro de Biblio desde 2019
Woolwich Twp, New Jersey
Sobre Zentrails
Zentrails - fine used books
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Jacket
- Sometimes used as another term for dust jacket, a protective and often decorative wrapper, usually made of paper which wraps...