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Seeing Through The Media: The Persian Gulf War de Susan Jeffords

de Susan Jeffords

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Seeing Through The Media: The Persian Gulf War de Susan Jeffords
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Seeing Through The Media: The Persian Gulf War

de Susan Jeffords

  • Nuevo
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Seeing Through The Media: The Persian Gulf War.

Tenemos 13 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.64.

Seeing Through The Media (Communications, Media, and Culture Series)

Seeing Through The Media (Communications, Media, and Culture Series)

de Jeffords, Susan; Rabinovitz, Lauren

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64
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Descripción:
Rutgers University Press, 1994. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.64
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Seeing Through the Media : The Persian Gulf War
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Seeing Through the Media : The Persian Gulf War

de Jeffords, Susan, Rabinovitz, Lauren

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48
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Descripción:
Rutgers University Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.48
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Seeing Through the Media : The Persian Gulf War

Seeing Through the Media : The Persian Gulf War

de Lauren Rabinovitz; Susan Jeffords

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.58
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Descripción:
Rutgers University Press, 1994. Paperback. Acceptable. Disclaimer:A readable copy. All pages are intact, and the cover is intact. Pages can include considerable notes-in pen or highlighter-but the notes cannot obscure the text. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.58
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Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, & Culture)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, & Culture)

de Editor-Susan Jeffords; Editor-Lauren Rabinovitz

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.48
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Descripción:
Rutgers University Press, 1994-05-01. Paperback. Used: Good.
Precio
EUR 8.48
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Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, media, & culture)...

Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, media, & culture) (Communications, Media, and Culture Series)

de Jeffords, Susan

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.32
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 3.32
EUR 8.57 enviando a
Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, & Culture)
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Seeing Through the Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, & Culture)

de Editor-Susan Jeffords; Editor-Lauren Rabinovitz

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Lees Summit, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.13
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Descripción:
Rutgers University Press, 1994-05-01. Paperback. Like New. Softcover. Cover is in very good condition with normal shelf and use wear. Tight binding. Clean unmarked text. No highlighting or pen/pencil markings. We ship daily.
Precio
EUR 14.13
EUR 3.99 enviando a
Seeing Through The Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, and Culture Series)
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Seeing Through The Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, and Culture Series)

de JEFFORDS, Susan Jeffords and Lauren Rabinovitz

  • Usado
Estado
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Norwich, Vermont, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 18.85
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Descripción:
Rutgers University Press, 1994. Pbk, 343pp, illustr photos, an unread copy, excellent, clean, tight and unmarked text
Precio
EUR 18.85
EUR 4.50 enviando a
Seeing Through The Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, and Culture Series)
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Seeing Through The Media: The Persian Gulf War (Communications, Media, and Culture Series)

de Jeffords, Susan

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.85
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 29.85
Envío gratuito a
Seeing Through the Media : The Persian Gulf War
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Seeing Through the Media : The Persian Gulf War

de Jeffords, Susan, Rabinovitz, Lauren

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.66
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Rutgers University Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 22.66
EUR 10.00 enviando a
Seeing Through The Media

Seeing Through The Media

de Susan Jeffords

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780813520421 / 0813520428
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.14
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Descripción:
New. The New Republic airbrushed a Hitler mustache on Saddam Hussein. CNN reporters described the bombing of Baghdad as ""fireworks on the Fourth of July."" The Pentagon fed prepackaged programs to the TV networks. Veiled Arab women became icons of an exotic culture. These are some of the ways the media brought home the war in the Persian Gulf as a national spectacle. Looking to old and new technologies for mass communication-from CNN to comic books, from international news agencies to tabloids, from bomb sights to the Super Bowl-the essays in this collection show the ways in which public information is shaped, packaged, and disseminated.
Precio
EUR 39.14
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