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Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Williams-Ford Texas A&M University Military History Series) de Steve Call -

de Steve Call

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Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Williams-Ford Texas A&M University Military History Series) de Steve Call -
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Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Williams-Ford Texas A&M University Military History Series)

de Steve Call

  • Nuevo
  • Tapa dura
Texas A&M University Press , . Hardback. New.
  • Librería Cold Books US (US)
  • Formato/Encuadernación Hardback
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 4
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 1603440917
  • ISBN 13 9781603440912
  • Editorial Texas A&M University Press
  • Fecha de publicación

Tenemos 5 ejemplares disponibles a partir de EUR 44.01.

Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Volume 124)...
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Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Volume 124) (Williams-Ford Texas A&M University Military History Series)

de Call, Steve

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781603440912 / 1603440917
Cantidad disponible
1
Librería
GEORGETOWN, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.01
Envío gratuito a

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Descripción:
Texas A&M University Press, 2009-03-01. Hardcover. Good. 96x11x144. Hardcover shows only light edge wear. No jacket. Text appears unmarked and binding is tight. Ships FAST!
Precio
EUR 44.01
Envío gratuito a
Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture After World War II

Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture After World War II

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781603440912 / 1603440917
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.92
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. Presents a comprehensive study of the efforts of post-war air power advocates to harness popular culture in support of their agenda. This title chronicles the shift away from the heroic, patriotic posture of the years just after WW II, toward the threatening, even bizarre imagery of books and movies like Catch-22, On the Beach, and Dr Strangelove.
Precio
EUR 61.92
EUR 9.95 enviando a
Selling Air Power

Selling Air Power

de Steve Call

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781603440912 / 1603440917
Cantidad disponible
970
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 70.42
EUR 7.99 enviando a

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Selling Air Power.
Precio
EUR 70.42
EUR 7.99 enviando a
Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture After World War II

Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture After World War II

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781603440912 / 1603440917
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 71.70
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. Presents a comprehensive study of the efforts of post-war air power advocates to harness popular culture in support of their agenda. This title chronicles the shift away from the heroic, patriotic posture of the years just after WW II, toward the threatening, even bizarre imagery of books and movies like Catch-22, On the Beach, and Dr Strangelove.
Precio
EUR 71.70
EUR 9.95 enviando a
Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Volume 124)...
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Selling Air Power: Military Aviation and American Popular Culture after World War II (Volume 124) (Williams-Ford Texas A&M University Military History Series)

de Call, Steve

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781603440912 / 1603440917
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 89.22
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 89.22
Envío gratuito a