Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Semiotics as a Tool for Learning Mathematics How to Describe the Construction, Visualisation, and Communication of Mathematical Concepts
de Saenz-Ludlow, Adalira and Gert Kadunz (Eds.)
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- LikeNew
- ISBN 10
- 9463003355
- ISBN 13
- 9789463003353
- Librería
-
Boston, Massachusetts, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Rotterdam; Boston; Taipei: Sense [2016]. Paperback. 9.25" x 6". vi, 225pp. Blue wraps. Like New. ISBN 9789463003353 . LikeNew. Paperback .
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Brattle Book Shop (US)
- Inventario del vendedor #
- 38674
- Título
- Semiotics as a Tool for Learning Mathematics How to Describe the Construction, Visualisation, and Communication of Mathematical Concepts
- Autor
- Saenz-Ludlow, Adalira and Gert Kadunz (Eds.)
- Estado del libro
- Nuevo
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 9463003355
- ISBN 13
- 9789463003353
- Editorial
- Sense [2016]
- Lugar de publicación
- Rotterdam; Boston; Taipei
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2016
- Palabras clave
- Paperback
Términos de venta
Brattle Book Shop
30 day return guarantee, with full refund including shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives not as described.
Sobre el vendedor
Brattle Book Shop
Miembro de Biblio desde 2006
Boston, Massachusetts
Sobre Brattle Book Shop
We have over 150,000 books in all subjects housed in our three story building.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...