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The Social Production of Art [Communications & Culture].
de Wolff (Janet).:
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
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- ISBN 10
- 0333271475
- ISBN 13
- 9780333271476
- Librería
-
London, United Kingdom
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Sobre este artículo
London. The Macmillan Press Ltd. 1st edition 1981.. 8vo. softcover. [i-ix]. [1]. 196pp. minor wear to wrapper edges otherwise a good copy. Communications & Culture. Semiotics. Hermeneutics. Reception Aesthetics. Art & Photography. Structural Marxism. Sociology. 0333271475
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Detalles
- Librería
- tygerpress (GB)
- Inventario del vendedor #
- 13632
- Título
- The Social Production of Art [Communications & Culture].
- Autor
- Wolff (Janet).:
- Estado del libro
- Usado
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0333271475
- ISBN 13
- 9780333271476
- Editorial
- London. The Macmillan Press Ltd. 1st edition 1981.
- Lugar de publicación
- London
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 1981
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