Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Social Theories of the Press: Constituents of Communication Research, 1840s to 1920s (Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture)
de Hardt, Hanno
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0742511340
- ISBN 13
- 9780742511347
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita (US)
- Inventario del vendedor #
- 0742511340.G
- Título
- Social Theories of the Press: Constituents of Communication Research, 1840s to 1920s (Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture)
- Autor
- Hardt, Hanno
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0742511340
- ISBN 13
- 9780742511347
- Editorial
- Rowman & Littlefield Publishers, Inc.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- December 2001
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.