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Split Vision: The Portrayal of Arabs in the American Media de Ghareeb, Edmund, Ed - (1983).

de Ghareeb, Edmund, Ed

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Split Vision: The Portrayal of Arabs in the American Media

de Ghareeb, Edmund, Ed

  • Usado
  • Tapa dura
Washington, D.C.:: Amer-Arab Affairs Council. Very Good+ in lightly worn DJ with complimentary copy letter.. (1983).. Rev. Edition.. ISBN: 0943518896 Red cloth binding . ISBN: 0943518896 .
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Estado del libro Usado - Very Good+ in lightly worn DJ with complimentary copy letter.
  • Edición Rev. Edition.
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 094351889X
  • ISBN 13 9780943518893
  • Editorial Amer-Arab Affairs Council
  • Lugar de publicación Washington, D.C.:
  • Fecha de publicación (1983).
  • Palabras clave ISBN: 0943518896 Red cloth binding, Arabs, Middle East, Mid-East, Near East, Arab image, Stereotypes

Tenemos 2 ejemplares disponibles a partir de EUR 27.96.

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SPLIT VISION: THE PORTRAYAL OF ARABS IN THE AMERICAN MEDIA. 2nd prntng. 1983

de Ghareeb, Edmund, ed

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Hutchinson, Kansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.96

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Descripción:
Wash., D.C.: American-Arab Affairs Cncl. VG+, unmarked Hardback; DJ-VG.. 1983. ISBN: xvii + 402 pp.. Catalogs: JOURNALISM. Keywords: JOURNALISM, ARABS, MEDIA BIAS.
Precio
EUR 27.96
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Split Vision: The Portrayal of Arabs in the American Media

de Ghareeb, Edmund, ed

  • Usado
Estado
Usado - good, fair to good
Edición
Revised Edition
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.75

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Descripción:
Washington, DC: American-Arab Affairs Counc, 1983. Revised Edition. good, fair to good. 402, illus., footnotes, bibliography, foxing to fore-edge, DJ soiled and creased. The role of the media in shaping American perceptions of Arabs is explored in interviews with (among others) Peter Jennings, Anthony Lewis, Jim Hoagland, Hodding Carter, Georgie Anne Geyer, and Jim Lehrer. The book also contains essays on imbalance in the American media, the image of the Arab on American television, Arab stereotyping in contemporary American political cartoons, and the effect of American perceptions of Arabs on Middle East issues, among other topics.
Precio
EUR 37.75