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Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control

Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control

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Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control

de Wilson, R. M.; Gilligan, C. T.; Pearson, David

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Very Good (AVERAGE)/No Jacket
ISBN 10
0750603291
ISBN 13
9780750603294
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Peter Tavy, United Kingdom
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Sobre este artículo

Oxford: Butterworth & Heinemann, 1992. This book is part of a large purchase from a Public Sector Library and except where mentioned are for the most part LIKE NEW! MOSTLY the ONLY flaws are the blacked out (they insisted) Library stamps which show many of them to be UNUSED! This copy is Very Good (AVERAGE) FEEL FREE TO E-MAIL FOR PHOTOGRAPHS AND FURTHER DETAILS. FROM A DEALER WHO TELLS YOU WHO THEY ARE AND WHAT THEIR TELEPHONE AND ADDRESS CONTACT DETAILS ARE!. EX PUBLIC SECTOR LIBRARY BLACKED OUT STAMPS.. Reprint. Glossy Pictorial Card. Very Good (AVERAGE)/No Jacket. 4to - over 9¾" - 12" tall. CARD COVERED PAPERBACK.

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Detalles

Librería
Bookfarm GB (GB)
Inventario del vendedor #
33333336033
Título
Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control
Autor
Wilson, R. M.; Gilligan, C. T.; Pearson, David
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Very Good (AVERAGE)
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
Reprint
ISBN 10
0750603291
ISBN 13
9780750603294
Editorial
Butterworth & Heinemann
Lugar de publicación
Oxford
Fecha de publicación
1992
Palabras clave
MARKETING_MANAGEMENT

Términos de venta

Bookfarm

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Sobre el vendedor

Bookfarm

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2004
Peter Tavy

Sobre Bookfarm

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Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Jacket
Sometimes used as another term for dust jacket, a protective and often decorative wrapper, usually made of paper which wraps...
Reprint
Any printing of a book which follows the original edition. By definition, a reprint is not a first edition.

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