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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management de Galavan, R. et al - 2008

de Galavan, R. et al

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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management de Galavan, R. et al - 2008
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Galavan, R. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Oxford University Press, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780199239900
  • Librería Anybook.com GB (GB)
  • Estado del libro Usado
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0199239908
  • ISBN 13 9780199239900
  • Editorial Oxford University Press
  • Fecha de publicación 2008

Tenemos 12 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.00.

Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management
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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Galavan, R. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.00
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. With usual stamps and markings, In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780199239900
Precio
EUR 5.00
EUR 12.75 enviando a
Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management
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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Editor-Robert Galavan; Editor-John Murray; Editor-Costas Markides

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.11
Envío gratuito a

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Descripción:
Oxford University Press, USA, 2008-07-15. Hardcover. Good.
Precio
EUR 21.11
Envío gratuito a
Stratergy, Innovation, and Change: Challenges for Management

Stratergy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Galavan, Robert; Murray, John; Markides, Costas

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
Didcot, Oxfordshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.86
EUR 9.50 enviando a

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Descripción:
Oxford: Oxford University Press, 2008. Hardcover, very good condition. Some light surface marks to the jacket but no other flaws. Internally excellent throughout. DP. Hardcover. Very Good. Used.
Precio
EUR 17.86
EUR 9.50 enviando a
Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management
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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Galavan, Robert; Murray, John and Markides, Costas

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
York, North Yorkshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.90
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Descripción:
Hardcover. Good. Same day dispatch. Book in excellent condition but listed only as good as there is some edge wear to the top of the jacket.
Precio
EUR 11.90
EUR 19.95 enviando a
Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management
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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Galavan, R. et al

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.23
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780199239900
Precio
EUR 24.23
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STRATEGY, INNOVATION, AND CHANGE: CHALLENGES FOR MANAGEMENT
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STRATEGY, INNOVATION, AND CHANGE: CHALLENGES FOR MANAGEMENT

de ROBERT GALAVAN,JOHN MURRAY,

  • Nuevo
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Estado de la sobrecubierta
New
Edición
1st
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.68
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press, 2008. 1st. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 58.68
EUR 10.00 enviando a
Strategy, Innovation, And Change: Challenges For Management
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Strategy, Innovation, And Change: Challenges For Management

de Robert Galavan,John Murray,

  • Nuevo
Estado
Nuevo
Estado de la sobrecubierta
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 67.13
EUR 5.00 enviando a

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Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 67.13
EUR 5.00 enviando a
Strategy, Innovation, and Change
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Strategy, Innovation, and Change

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 69.08
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press OUP , pp. 344 Index. Hardback. Used.
Precio
EUR 69.08
EUR 3.99 enviando a
Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management
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Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Robert Galavan (Editor), John Murray (Editor), Costas Markides (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
2
Librería
London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.67
EUR 42.00 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press, 2008. HardCover. New. Usually Dispatched within 1-2 Business Days , Buy with confidence , excellent customer service
Precio
EUR 41.67
EUR 42.00 enviando a
Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

de Robert Galavan

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780199239900 / 0199239908
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 91.93
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Descripción:
Hardback. New. Any organization must ask three interrelated questions in order to develop its strategy: where are we, where do we want to be, and how will we get there? Given today's realities, how should companies answer these questions? In this book, leading business school academics use their managerially-relevant research to explore these questions.
Precio
EUR 91.93
EUR 9.95 enviando a