Tactics of Social Influence .
de Albert Mehrabian
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Good
- ISBN 10
- 0138821593
- ISBN 13
- 9780138821593
- Librería
-
Peninsula, Ohio, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Prentice Hall Press, 1970. Trade Paperback. Good. Used but usable! Underlining & lightly tanned pages. Shelf wear & small repair on cover.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Cuyahoga Valley Book Company (US)
- Inventario del vendedor #
- 09059
- Título
- Tactics of Social Influence .
- Autor
- Albert Mehrabian
- Formato/Encuadernación
- Trade Paperback
- Estado del libro
- Usado - Good
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0138821593
- ISBN 13
- 9780138821593
- Editorial
- Prentice Hall Press
- Fecha de publicación
- 1970
Términos de venta
Cuyahoga Valley Book Company
All books are 100% Satisfaction Guaranteed! Books ship within 24 hours of payment.
Sobre el vendedor
Cuyahoga Valley Book Company
Miembro de Biblio desde 2004
Peninsula, Ohio
Sobre Cuyahoga Valley Book Company
Please email any inquiries to cuyahogavalleybookcompany@gmail.com THANK YOU!
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Shelf Wear
- Shelf wear (shelfwear) describes damage caused over time to a book by placing and removing a book from a shelf. This damage is...
- Trade Paperback
- Used to indicate any paperback book that is larger than a mass-market paperback and is often more similar in size to a hardcover...