![Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/301/998/9780787998301.IN.0.m.jpg)
![Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/301/998/9780787998301.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
de Hatch, Mary Jo
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0787998303
- ISBN 13
- 9780787998301
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita
(US)
- Inventario del vendedor #
- 0787998303.G
- Título
- Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding
- Autor
- Hatch, Mary Jo
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0787998303
- ISBN 13
- 9780787998301
- Editorial
- Jossey-Bass
- Primera fecha de publicación de esta edición
- March 7, 2008
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.