Teaching Learners Who Struggle with Mathematics : Systematic Intervention and Remediation
de Lloyd I. Richardson; George J. Yard; Helene J. Sherman
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0136135773
- ISBN 13
- 9780136135777
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Prentice Hall PTR, 2008. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Sinopsis
Rev. ed. of: Teaching children who struggle with mathematics. Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Merrill Prentice Hall, c2005. Includes bibliographical references and index.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G0136135773I3N00
- Título
- Teaching Learners Who Struggle with Mathematics : Systematic Intervention and Remediation
- Autor
- Lloyd I. Richardson; George J. Yard; Helene J. Sherman
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0136135773
- ISBN 13
- 9780136135777
- Editorial
- Prentice Hall PTR
- Lugar de publicación
- Upper Saddle River, N.J
- Fecha de publicación
- 2008
- LCCN
- 2007038925
Términos de venta
ThriftBooks
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
ThriftBooks
Miembro de Biblio desde 2018
Seattle, Washington
Sobre ThriftBooks
From the largest selection of used titles, we put quality, affordable books into the hands of readers
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: