Teaching the Moderately and Severely Handicapped: Curriculum Objectives, Strategies, and Activities: Volume III--Functional Academics for the Mildly and Moderately Handicapped
de Michael Bender, Peter J. Valletutti, Rosemary Bender
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0936104546
- ISBN 13
- 9780936104546
- Librería
-
Stone Mountain, Georgia, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Used book with average shelf wear. All pages clean with no nots. Name stamp on cover.
Out of sight Shipping & Customer Service! We process all orders same day!!
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- CancunHouseBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- 0936104546
- Título
- Teaching the Moderately and Severely Handicapped: Curriculum Objectives, Strategies, and Activities
- Autor
- Michael Bender, Peter J. Valletutti, Rosemary Bender
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0936104546
- ISBN 13
- 9780936104546
- Editorial
- pro-ed
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 1976-06
Términos de venta
CancunHouseBooks
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
CancunHouseBooks
Miembro de Biblio desde 2019
Stone Mountain, Georgia
Sobre CancunHouseBooks
liquidating books, used & new
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Shelf Wear
- Shelf wear (shelfwear) describes damage caused over time to a book by placing and removing a book from a shelf. This damage is...