![Teaching Poetry Writing: A Five-Canon Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/354/788/1523788354.0.m.jpg)
![Teaching Poetry Writing: A Five-Canon Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/354/788/1523788354.0.m.jpg)
Teaching Poetry Writing: A Five-Canon Approach
de Tom C. Hunley
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1853599751
- ISBN 13
- 9781853599750
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
10 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Hardback. New. This book is an alternative to the full-class workshop approach to poetry writing instruction. In the five canon approach, peer critique of student poems takes place in online environments, freeing up class time for writing exercises and lessons based on the five canons of classical rhetoric: invention, arrangement, style, memory, and delivery.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- A9781853599750
- Título
- Teaching Poetry Writing: A Five-Canon Approach
- Autor
- Tom C. Hunley
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 1853599751
- ISBN 13
- 9781853599750
- Editorial
- Multilingual Matters
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2007-05
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...