Ir al contenido

No hay imagen

Television and Behavior (2 vols.)

No hay imagen

Television and Behavior (2 vols.): Ten Years of Scientific Progress and Implications for the Eighties

de National Institute of Mental Health

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Very Good+
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
Precio
EUR 18.73
O solamente EUR 16.85 con un
Membresía Biblioclub
EUR 4.21 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 8 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Vol. 1 - Summary Report; Vol. 2 - Technical Reviews. Extensive updates of earlier studies. Corners slightly bumped; owner's name lightly penciled.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
792
Título
Television and Behavior (2 vols.)
Autor
National Institute of Mental Health
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Very Good+
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa blanda
Editorial
Government Printing Office
Fecha de publicación
1982
Peso
0.00 libras
Palabras clave
Media Effects; Media Research; Sociology
Catálogos del vendedor
Mass Communication; Broadcasting; Children and Media;

Términos de venta

Jourcomm Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Jourcomm Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;
tracking-