Test Item File to Principles of Marketing: 11e NEW 2006; accuracy checked!
de Kotler Philip; Armstrong Gary; James P Hess
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0131268821
- ISBN 13
- 9780131268821
- Librería
-
Dekalb, Illinois, United States
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Sobre este artículo
Prentice Hall , 2006 a TIF (test item file) to a true AMERICAN Marketing Classic text; a brand new copy; 618 pages, all new; 4 white + 1 brown eggs, front cover art; glossy covers; we ship daily at 0900 CT IL USA;
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Detalles
- Librería
- BooXX in Stock (US)
- Inventario del vendedor #
- 001895
- Título
- Test Item File to Principles of Marketing: 11e NEW 2006; accuracy checked!
- Autor
- Kotler Philip; Armstrong Gary; James P Hess
- Formato/Encuadernación
- Soft cover
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 11e eleventh
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0131268821
- ISBN 13
- 9780131268821
- Editorial
- Prentice Hall
- Fecha de publicación
- 2006
- Tamaño
- large, ~8.5 x ~11;
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