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Theorizing Tourism: Analyzing Iconic Destinations
de Arthur Asa Berger
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1611322340
- ISBN 13
- 9781611322347
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- A9781611322347
- Título
- Theorizing Tourism: Analyzing Iconic Destinations
- Autor
- Arthur Asa Berger
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 1611322340
- ISBN 13
- 9781611322347
- Editorial
- Left Coast Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2012
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