Descripción:
Butterworth-Heinemann. Good. 1994. Paperback. 0750620129 . This book is a study, reference, or reading copy only. The book has some shelfwear scratching, edge wear, corner wear, cover creasing; some soiling to fly leaf and inside front cover. Some age spotting to edges : Inside pages have no writing. ; The Marketing Series; 183 pages .
Trade Marketing Strategies: The Partnership Between Manufacturers, Brands and Retailers (Professional Development S.) de Randall, Geoffrey
de Randall, Geoffrey
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Trade Marketing Strategies: The Partnership Between Manufacturers, Brands and Retailers (Professional Development S.)
de Randall, Geoffrey
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
Paperback. Acceptable.
- Librería World of Books Ltd (GB)
- Formato/Encuadernación Tapa blanda
- Estado del libro Usado - Acceptable
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa blanda
- ISBN 10 0750620129
- ISBN 13 9780750620123
Tenemos 1 ejemplares disponibles a partir de EUR 466.15.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Trade Marketing Strategies, Second Edition : the Partnership between Manufacturers, Brands and Retailers
de Randall, Geoffrey
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780750620123 / 0750620129
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Pflugerville, Texas, United States
- Precio
-
EUR 466.15EUR 3.95 enviando a
Mostrar detalles
Precio
EUR 466.15
EUR 3.95
enviando a