Travels in Arabia Deserta
de Doughty, Charles M
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Very Good +
- ISBN 10
- 0486238261
- ISBN 13
- 9780486238265
- Librería
-
Washburn, Wisconsin, United States
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Sobre este artículo
Mineola NY: Dover, 1979. Reprint. Paperbacks. Very Good +. This is the Dover 2 volume reprint. 0486238261 & 0486238253. Republication of the third edition Johnathan Cape London 1936. 1408 total pages. Lacks fold-out map. Map intact. ; Two Volume Set; 6 1/2 x 9 1/4 " shipping will be extra, please inquire. with an introduction by T. E. Lawrence.
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Detalles
- Librería
- Chequamegon Book Company (US)
- Inventario del vendedor #
- 44349
- Título
- Travels in Arabia Deserta
- Autor
- Doughty, Charles M
- Formato/Encuadernación
- Paperbacks
- Estado del libro
- Usado - Very Good +
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- Reprint
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0486238261
- ISBN 13
- 9780486238265
- Editorial
- Dover
- Lugar de publicación
- Mineola NY
- Fecha de publicación
- 1979
- Palabras clave
- Doughty, History, Arabia, Islam, Moslem, Islamic, Travel
- Catálogos del vendedor
- History;
- Atención
- Puede que se trate de un conjunto de varios volúmenes y requiera de gastos de envío adicionales.
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- Reprint
- Any printing of a book which follows the original edition. By definition, a reprint is not a first edition.