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Truth-In Publishing

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Truth-In Publishing: Federal Regulation of the Press's Business Practices, 1880-1920

de Linda Lawson

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Aceptable
ISBN 10
0809318296
ISBN 13
9780809318292
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
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Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
679
Título
Truth-In Publishing
Autor
Linda Lawson
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Aceptable
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
0809318296
ISBN 13
9780809318292
Editorial
Southern Illinois University Press
Fecha de publicación
1993-07
Palabras clave
Progressive Era
Catálogos del vendedor
Journalism History; Media Law; Postal History; Politics and the Press; American History;

Términos de venta

Jourcomm Books

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Jourcomm Books

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Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

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