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The U.S. Media and the Middle East: Image and Perception (Contributions to the Study of Mass Media & Communications)
de Kamalipour, Yahya
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Muy bueno/No Jacket
- ISBN 10
- 0313292795
- ISBN 13
- 9780313292798
- Librería
-
Springfield, Missouri, United States
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Sobre este artículo
Praeger, 1995. Hardcover. Very Good/No Jacket. Very good, clean, tight condition with usual EX-LIBRARY features. Text free of marks. Professional book dealer since 1999. All orders are processed promptly and carefully packaged with tracking.
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Detalles
- Librería
- 3rd St. Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 061637
- Título
- The U.S. Media and the Middle East: Image and Perception (Contributions to the Study of Mass Media & Communications)
- Autor
- Kamalipour, Yahya
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Estado de la sobrecubierta
- No Jacket
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0313292795
- ISBN 13
- 9780313292798
- Editorial
- Praeger
- Lugar de publicación
- Westport, Connecticut, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1995
- Product_type
- Ex-Library
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