![War, Media, and Propaganda: A Global Perspective](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/666/869/1569869666.0.m.jpg)
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War, Media, and Propaganda: A Global Perspective
de Yahya R. Kamalipour
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0742535630
- ISBN 13
- 9780742535633
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. This timely book presents a multi-facetted and global discussion of war, media, and propaganda. Focusing on the media's role in global conflicts, an international cast of prominent authors, journalists, scholars, and researchers provides an overview of the impact of globalization on media practices.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780742535633
- Título
- War, Media, and Propaganda: A Global Perspective
- Autor
- Yahya R. Kamalipour
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0742535630
- ISBN 13
- 9780742535633
- Editorial
- Rowman & Littlefield Publishers, Inc.
- Lugar de publicación
- Lanham, Md, Usa And Oxford, Uk
- Primera fecha de publicación de esta edición
- September 28, 2004
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