Foto de archivo: la portada puede ser diferente
What They Don't Teach You at Harvard Business School
de Mark H. McCormack
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Acceptable
- ISBN 10
- 0553050613
- ISBN 13
- 9780553050615
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
2 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Bantam Dell Pub Group (Trd), 1984-01-01. Hardcover. Acceptable. 8x6x1.
Sinopsis
MARK H. McCORMACK was the founder of International Management Group, a multi-million-dollar, worldwide corporation. This corporation is the consultant to fifty Fortune 500 companies, a major producer of television programming, and is credited as the single most important influence in turning sports into big business.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Gulf Coast Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 0553050613-4-15324902
- Título
- What They Don't Teach You at Harvard Business School
- Autor
- Mark H. McCormack
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Acceptable
- Cantidad disponible
- 2
- ISBN 10
- 0553050613
- ISBN 13
- 9780553050615
- Editorial
- Bantam Dell Pub Group (Trd)
- Lugar de publicación
- New York
- Fecha de publicación
- 1984-01-01
- Tamaño
- 8x6x1
- X weight
- 18 oz
Términos de venta
Gulf Coast Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Gulf Coast Books
Miembro de Biblio desde 2018
Memphis, Tennessee
Sobre Gulf Coast Books
We are an online bookseller. Millions of satisfied customers.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Acceptable
- A non-traditional book condition description that generally refers to a book in readable condition, although no standard exists...
- PUB
- Common abbreviation for 'published'