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Whoever Tells the Best Story Wins: How to Use Your Own Stories to Communicate with Power and Impact
de Simmons, Annette
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Muy bueno/Very Good, Not Price Clipped
- ISBN 10
- 0814409148
- ISBN 13
- 9780814409145
- Librería
-
Vancouver, British Columbia, Canada
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
New York, NY: AMACOM [American Management Association], 2007. Book. Very Good. Hardcover. American First. Complete number line from 1 to 10; some edge wear to boards and dust jacket; otherwise a solid, clean copy with no marking or underlining; collectible condition..
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Hourglass Books (CA)
- Inventario del vendedor #
- 016567
- Título
- Whoever Tells the Best Story Wins: How to Use Your Own Stories to Communicate with Power and Impact
- Autor
- Simmons, Annette
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Estado de la sobrecubierta
- Very Good, Not Price Clipped
- Edición
- American First
- ISBN 10
- 0814409148
- ISBN 13
- 9780814409145
- Editorial
- AMACOM [American Management Association]
- Lugar de publicación
- New York, NY
- Fecha de publicación
- 2007
- Palabras clave
- Business Communication
Términos de venta
Hourglass Books
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Sobre el vendedor
Hourglass Books
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Vancouver, British Columbia
Sobre Hourglass Books
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