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Why We Buy: The Science of Shopping--Updated and Revised for the Internet, the Global Consumer, and Beyond
de Underhill, Paco
- Usado
- Muy bueno
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 1416595244
- ISBN 13
- 9781416595243
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Simon & Schuster, 2008. Soft Cover. Very Good. Minor browning inside covers, else tight and clean.
Sinopsis
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Reseñas
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Detalles
- Librería
- Burke's Book Store (US)
- Inventario del vendedor #
- 233553
- Título
- Why We Buy: The Science of Shopping--Updated and Revised for the Internet, the Global Consumer, and Beyond
- Autor
- Underhill, Paco
- Formato/Encuadernación
- Soft Cover
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Trade paperback
- ISBN 10
- 1416595244
- ISBN 13
- 9781416595243
- Editorial
- Simon & Schuster
- Lugar de publicación
- New York
- Fecha de publicación
- 2008
- Palabras clave
- sociology consumerism, , , , , , , ,
- Catálogos del vendedor
- Sociology/Anthropology;
Términos de venta
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Sobre el vendedor
Burke's Book Store
Miembro de Biblio desde 2006
Memphis, Tennessee
Sobre Burke's Book Store
Burke's Book Store has been an independent book seller since 1875, selling new and used books.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Tight
- Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.